torsdag 12 februari 2009

Har blivit utmanad av NetteR

Har blivit utmanad av NetteR om att berätta sju sanningar om mig själv. Så då är det väl bara till att nämna några sanningar ......som kanske alla inte vet. Fast jag gillar inte direkt att prata om mig själv....

så här skrev netteR i sin blogg

"Utmanar mina Dt-kollegor på Kort i Fokus så får vi se vilka som vågar sig på ;-)"
Jag antar utmaningen... hehehe
  1. Jag har fött 3 döda barn i veckorna 26 27 och 29 en flicka och 2 pojkar..
  2. jag är stolt över att ha klarat ta körkort för lastbil med släp!
  3. Jag har en son som har en progresiv muskelsjukdom. han blir svagare och svagare.
  4. Jag avskyr vinter kyla och snö..förutom julen som jag gillar...
  5. Jag drömmer om att öppna ett B&B helst nere i nåt soligt och varmt land.....
  6. Jag älskar livet trots alla motgångar och otrevligheter jag gått igenom....
  7. Är stolt över att få vara DT hos Kort i Fokus tillsammans med alla dessa underbara kortmakare.
  • en extra sanning... Jag är jättestolt över mina pojkar snart 13 och 23 år .... älskar dem över allt annant!
Ja så ser min lista ut.....
Jag utmanar alla som tassar in på min sida att "berätta 7 sanningar om sig själva" och länka tillbaka hit..

Inga kommentarer: