måndag 8 oktober 2007

Scrappträff i Risinge!(växjö)

Har haft en jättetrevlig helg på scrappträff i risinge!



Underbar service och god mat. En välorganiserad träff, med en mycket trevlig och glad stämmning. Fick så mycket inspiration och ideér från alla otroliga scrappare. Jag är inte så mycket för att sitta och surfa, så på träffar så tar jag in en hel del information om vad som finns och "tips o trick"..

Efter träffen är jag nu en LYCKLIG ägare till en cuttlebug som jag VANN i en utlottning.( tack "happyscrappy" Helena till dina fina priser)

Tack till alla andra sponsorer och inblandade och till DIG Anne som anordnade denna trevliga scrappträff. Längtar redan till nästa!

Jag hann med att göra 2 Kort, 2 LO och 2 bokmärken...jag hann även med att få inspiration, ideér, äta, skratta och ha det trevligt....

Inga kommentarer: