tisdag 11 mars 2008

Nu känns det som våren är på väg men det vankas lite kallare väder har jag hört , lagom till påsk....kanske chans på att prova nya dubbelpulkan då.... Har tillverkat lite kort igen.. flera blev det i CC som hobbyhuset hade... Grattis till syrran som vann med sin LO...


Här kommer lite av det jag gjorde på cybercropen...

Detta blev jag väldigt nöjd med själv faktiskt..


Jo det blev visst lite påskkort oxå....


Ett drak kort... fångat nån drake än...........


Lite alter.... gjorde mitt sevettställ lite roligare att ha framme..(kamera som inte funkar vad göra då... jo man tar scannern och så läger man en filt över så blir resultatet så här knasigt...)


ett bokmärke blev det oxå....

Lite LO blev det med... Första försöket att göra 15*30

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhh, vilka söta kort du har gjort. Det som du själv blev nöjd med, var ju grymt gulligt!
Dessutom gillade jag ju givetvis bokmärket jättemycket också...
Jättefint!
Kram