tisdag 10 februari 2009

Redan Februari 2009!

Oj vad jag har uppdaterat dåligt! INGENTING sen i julas! men här kommer lite jag har gjort och jag ska verkligen försöka bättra mig! GOTT NYTT ÅR hehehe och en god fortsättning....

Till helgen ska det bli en liten scrappträff igen hos ingelapling kul kul.....

Månadens utmaning för februari som sponsras av scrapgalen på kort i Fokus hittar du här... till Bloggens utmaning
Inne på Kort i Fokus Forum hittar du just nu en liten tävling som heter KoD (ett kort om dagen) där kommer en ny utmaning varje dag utom söndagar.. sista uppladdningen är på söndag kväll för hela veckans utmaningar.... den som gjort mest under 1 vecka vinner 1 pris.. är det många som gjort alla utmaningar så lottas vinsten bland dem.. Sen kommer det ett pris för den som deltagit mest under denna 4 veckors period av KoD... 3 veckor kvar läs mer inne på forumet....
OBS man måste vara registrerad på forumet för att kunna deltaga... spring snabbt iväg och gör det.. om du nu inte redan är medlem ; )
  • måndag v7 är utmaningen att gör ett vårkort i färgerna vitt, gult, grönt och rött.
  • tisdag v7 utmaning till er idag är dels att ni ska göra en lagerpålagercirkel nånstans på kortet(minst 3 cirklar ovanpå varandra) Ni behöver inte göra en stor cirkelblomma som jag gjort här på mitt kort, det räcker som en mindre dekoration om ni hellre vill det;-). Del 2 på dagens utmaning är att hälsningen på kortet ska skrivas/sättas i cirkel också. Jag har skrivit Hej för hand runt hela min cirkelblomma, men med lite fantasi går det att hitta på lite andra idéer.

här kommer lite DT alster för Kort i Fokus som jag gjort i Januari

Först ut är 3 kort jag gjort till månadsutmaningen i januari2009 Scraplyckan sponsrade både material till DT temet och till vinster. Temat var LYCKA, och utifrån det var tolkningen fri!

insidan när man vikt upp kortet



utsidan ( ledsen för den urdåliga bildkvaliten)


en "snöängel" i vårskrud.. "smile"


ett flyttkort till min syster som flyttat tillbaka till vår fina stad VÄXJÖ igen "välkommen hem"....


Sist men inte mist denna gången.. är en CJ av Rimna ... Vecka 4 forumutmaning

Inga kommentarer: